Onderhoud Ontruimingsmaterialen

Eerlijk advies over onderhoud en verkoop van Ontruimingsmaterialen.
Onderhoud aan vluchtladders, vluchtroutes, Evac-chair, BHV hesjes en aanverwante zaken kunnen wij uitvoeren.

Ook onderhoud aan blusmiddelen kunnen wij voor u uitvoeren.
De wettelijke onderhoudsinterval van een brandblussers is 1 keer per 2 jaar, tenzij uw verzekeraar anders van u verlangt.
Bij een nieuwe brandblusser, is de blusser direct voor de eerste 2 jaar goedgekeurd.
Een blusser moet na 5 jaar onderhouden worden en wordt op een aantal onderdelen gereviseerd. Tevens wordt de inhoud
van een schuimblusser vervangen.

De draagbare brandblussers zijn na 5 jaar economisch afgeschreven. Wellicht doet u er goed aan, om 1 keer per 5 jaar
uw draagbare brandblussers te vernieuwen. Het scheelt u veel onderhoudskosten en u heeft elke 5 jaar nieuwe blussers hangen.

Tijdens de controles van de kleine blusmiddelen, checken wij ook gelijk uw noodverlichting en transparant vluchtroute aanduidingen.

 

Wij kunnen onderhoud bieden aan:
- Brandblusmiddelen
- Noodverlichtingsarmaturen en bijbehorende zaken
- NEN 3140 keuringen en NEN 1010
- Vluchtroutes vrij houden van obstakels (ook straatwerk, onderhoud bosschages en nooddeuren). 

Uiteraard kunt u meer informatie hierover ontvangen via het contactformulier.
Een adviseur of veiligheids-accountmanager van Fire Rescue komt graag bij u langs voor een vrijblijvend gesprek.
Neem contact met ons op.